HTML

Egy névtelen ember versei

Itt osztom meg a verseimet, vannak akik tudják, hogy ki vagyok, de a nagyközönség előtt nem akarok csillogni, épp ezért szeretnék névtelen maradni. Beszéljenek helyettem a verseim. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nem tudom már...

2011.06.28. 12:53 Animus92

 Nem tudom már...

 
Már lassan egy éve nem láttalak,
S még mindig te vagy, kire vágytalak.
Már lassan nem ismerem arcod térképét,
De ha a szemedre gondolok, ismerem mivoltod értékét.
 
Nem tudom már, hogy milyen a szőke hajad,
De tisztán emlékszem, hogy milyen szép az ajkad.
Én rád nézek, s a te szemed egyre csak bátorít,
Én megijedek, te csak bíztatsz; semmi sem tántorít.
 
Nem tudom már, hogy hol vagyok; egyáltalán ki vagyok,
Számomra te vagy az irány, nélküled apránként elfogyok.
Szemed ragyogása még mindig körberagyogja gondolataimat,
Bárcsak megszólaltam volna, s most nem fedné kétség napjaimat!
 
Lesz még nyár, harsogja szívem egy része; reménykedek,
Nem tudom már, hogy emlékszel-e rám, én csak epekedek.
Egy dolgot tudok: szeretnélek megtalálni, s meg is foglak.
(2011.február)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr533021616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása