HTML

Egy névtelen ember versei

Itt osztom meg a verseimet, vannak akik tudják, hogy ki vagyok, de a nagyközönség előtt nem akarok csillogni, épp ezért szeretnék névtelen maradni. Beszéljenek helyettem a verseim. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Fájdalom...

2011.06.28. 12:54 Animus92

 Fájdalom

 
Mikor szíved fáj, az enyém megszakad,
mikor arcodat könnyek lepik, tengerbe fullok.
Ahányszor azt mondod: "a sebem felszakad",
minden alkalommal fájdalommal halált halok.
 
Mikor azt érzed, hogy itt az út vége,
én azt mondom: ne állj meg!
Nem tudom szíved rejtett vágyait,
én csak teljesíteni akarom majd álmaid.
 
Persze az álmok jönnek-mennek,
de az érzelmek állandóak.
Ellenállni nem lehet ennek,
mozdulataid számomra irányadóak.
 
Ha átvehetném a terheid sokaságát,
én lennék a legboldogabb e világon.
Ha megszüntethetném lelked elhagyatottságát,
Boldogan kialtanám: szeretlek - fönnhangon.
 
Ahogy rád gondolok, a versem céltalanná válik,
felröppen egy gondolat, mihasztalan; eldobom.
Mert amikor kiejtem a neved, a hangom elbicsaklik,
hisz tudom, hogy nem lehetsz az enyém...
(2011.június)
 
A ciklus utolsó verse holnap lesz publikálva...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr973021627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása